niedziela, 14 października 2012

Smart (?) phony



Czasami tęsknie za czasami, gdy nokia 3310 była szczytem nowoczesności. Dzisiejsze telefony żyją totalnie własnym życiem, wciąż łączą się z siecią, aktualizują dane i bywają przyczyną strasznie żenujących nieporozumień. Leżałam sobie w łóżku i tworzyłam wyjątkowo sprośną wiadomość do mojego kochanka, w której ze szczegółami opisywałam co mu zrobię jak za parę godzin się spotkamy. Zadowolona z siebie wysłałam swoje dzieło i ogarnęło mnie straszne zdziwienie / przerażenie gdy dostałam odpowiedź. Mój kochanek ma na imię tak samo jak mój kuzyn. Niestety mój telefon, not so smart, przy którejś aktualizacji nie wychwycił różnicy pomiędzy K – ochankiem, a K – uzynem. Nie mogę doczekać się najbliższego rodzinnego spędu.

Xx

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz