niedziela, 26 sierpnia 2012

Płeć słaba?

Kobiety- płeć słaba… Może i słaba, ale na pewno nie słabsza od facetów w kwestii picia! Ja i moje koleżanki, dziewczynki z dobrych domów lubimy czasem sobie pofolgować i wypić (za)dużo. Niejednokrotnie, zwłaszcza w okresie wiosenno/ letnim, gdy wszyscy bawią się outdoorowo, a w krzakach jakoś łatwiej zdziczeć, gdy dzwonię po imprezie do koleżanek żeby ustalić fakty, poza opowiadaniami o erotycznej treści, do moich uszu docierają też wyznania: „ obudziłam się z wielkim guzem na czole” (bliskie spotkanie z drzwiami od łazienki), „obudziłam się w szpitalu w innym mieście” (panieński w Sopocie…),” jestem cała upieprzona w…mam nadzieję, że to błoto (tarzanie się pod toi toiami), „obudziłam się w Wawrze „ (standardowa kima w nocnym), „okradli mnie w nocnym!” – „o matko, co Ci ukradli?!” – „Miałam tylko podpaski w torebce!”. Tak, grzeczne dziewczynki wiedzą kiedy przestać, niegrzeczne dziewczynki walczą do upadłego, a później wylizują rany – do następnego weekendu…

 Zdjęcie pochodzi z albumu Berlin Street Art

Xx

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz