sobota, 14 kwietnia 2012

Krótka lekcja manipulacji


Po wielu latach utarczek z mężczyznami wreszcie odkryłam, jak  sprawić, żeby facet zrobił to co chcesz, wtedy kiedy chcesz! 
Wystarczy  trochę go poolewać a później rzucić niewinne „…znam Cię, przecież wiem, że i tak tego nie zrobisz”!!
Tak moje drogie, to naprawdę takie proste.  W ten oto zaskakująco nieskomplikowany sposób skłoniłam mojego kochanka do tego, żeby wywiózł mnie zgodnie z moją kacową zachcianką za miasto i zrobił mi najlepiej na leśnej polanie!  Stwierdzicie, że mało kogo trzeba by do tego namawiać dwa razy, ale wierzcie mi, on jest bardzo wygodny i najbardziej lubi z dostawą do domu!
Zachęcam do korzystania z tej drobnej manipulacji i serdecznie polecam opuszczenie czterech ścian sypialni – orgazm pod gołym, wiosennym niebem jest przepyszny!
Xx

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz